Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Expanze firmy na zahraniční trh
Běloch, Pavel ; Pavlica, Petr (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o expanzi firmy Petr Hobža na rakouský trh, schopného se prosadit mezi konkurencí, s cílem postupného rozvoje podniku a dosahování co nejvyšších zisků.
Nové trendy v kontejnerové přepravě
Čápová, Gabriela ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na kontejnerovou přepravu mezi přístavem v Hamburku a kontejnerovými terminály na území České republiky. Jejím cílem je potvrzení či vyvrácení hypotézy, zda hamburský přístav může sehrát významnou úlohu při diverzifikaci českého exportu, jež si za svůj cíl stanovila Exportní strategie České republiky. První část se věnuje zahraničnímu obchodu České republiky se zámořím, přibližuje intermodální druh přepravy a představuje hamburský přístav. Druhá část bakalářské práce se zabývá jednotlivými druhy přepravy, jakými lze dopravit kontejnery z České republiky do přístavu. Je analyzována železniční, silniční a říční přeprava kontejnerů.
Nové úkoly české ekonomické diplomacie
Baumann, Daniel ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo odpovědět na otázku, zda činnosti ekonomické diplomacie České republiky odpovídají strategickým cílům České republiky v rámci zahraničních ekonomických vztahů. Bakalářská práce se skládá ze 3 částí. První část se zabývá ekonomickou diplomacií na teoretické úrovni. V druhé části je analyzovaná ekonomická diplomacie České republiky. Ve třetí části je popsána Exportní strategie České republiky na období 2012 až 2020. Zde je také zhodnoceno plnění této strategie.
Podnikatelské prostředí v České republice
Sekuličová, Dominika ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Práce se zabývá kvalitou podnikatelského prostředí České republiky, nicméně hlavní cíl práce spočívá ve vyhodnocení aktuálně nastaveného systému podpory exportu. Úvodní kapitola se nejprve snaží o teoretické vymezení pojmu podnikatelské prostředí, následně předkládá možnosti kvantifikace kvality tohoto ukazatele a poté shrnuje jeho konkrétní vývoj v České republice. Druhá kapitola se již věnuje systému ekonomické diplomacie v ČR a primárně se zaměřuje na podporu exportu jako součást národních programů podpory podnikání. V této souvislosti je detailně rozebrána Exportní strategie ČR pro období 2012-2020, její aktualizovaná verze z roku 2016 a také průběžné plnění vytyčených cílů. Závěrečná část práce uvádí exportní průzkum provedený v rámci malých a středních podniků, jenž hodnotí, zdali je systém státní podpory exportu tomuto segmentu známý a také využívaný.
Zhodnocení možností obchodní spolupráce ČR a Mexika
Michálková, Denisa ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením možností spolupráce mezi Českou republikou a Mexikem. Cílem práce je zjistit, zda se politické a ekonomické prostředí v Mexiku vyvíjí tak, aby zde Česká republika dosáhla cílů své proexportní politiky. Jednotlivé kapitoly budou věnovány analýze Exportní strategie 2012 - 2020, základních údajů o Mexiku, a obchodním vztahům mezi ČR a Mexikem. Součástí práce je také SWOT analýza.
Podpora exportu v České republice a její vyhodnocení
Lišková, Alena ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce přibližuje podporu exportu v České republice a současný stav proexportní politiky. První část práce se zabývá literární rešerší, která přibližuje základní skutečnosti týkající se problematiky zahraničního obchodu, jeho statistiky, míry otevřenosti ekonomiky a komoditní a teritoriální struktury. V rámci kapitoly Proexportní politiky jsou uvedeny i státní a nestátní instituce a subjekty poskytující exportní podporu. Praktická část rozebírá Exportní strategii 2012 - 2020 její hlavní cíle a vize spolu se základními pilíři, kde jsou nastíněny i jednotlivé projektové karty k plnění cílů strategie. Zmíněno je i plnění Exportní strategie za rok 2015 a současná problémová situace na českém exportním trhu. Závěrem je uvedeno zhodnocení celé problematiky.
Expanze firmy na zahraniční trh
Běloch, Pavel ; Pavlica, Petr (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o expanzi firmy Petr Hobža na rakouský trh, schopného se prosadit mezi konkurencí, s cílem postupného rozvoje podniku a dosahování co nejvyšších zisků.
Perspektivy vzájemné obchodní spolupráce ČR a Japonska
Rakowská, Petra ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na možnosti posílení obchodní spolupráce mezi Japonskem a Českou republikou. Při této analýze vycházím z Exportní strategie ČR pro období 2012 až 2020. Tato práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola je věnována přímo Exportní strategii vydané Ministerstvem průmyslu a obchodu, jejímž cílem je snaha diverzifikovat zahraniční obchod ČR. Druhá kapitola obsahuje obecné informace o daném teritoriu. Konkrétně se zabývá geografií, demografií, politickým systémem a ekonomickou situací dané země, jež je analyzována pomocí makroekonomických ukazatelů. Třetí kapitola popisuje vývoj zahraničního obchodu Japonska. Poslední kapitola je věnována vzájemným obchodním vztahům ČR a Japonska. Zde je nastíněn vývoj jejich vzájemného obchodu, možnosti využití státní podpory a zhodnocení příležitostí pro české vývozce.
Perspektivy dalšího vývoje spolupráce ČR a Kazachstánu
Golyadkina, Anna ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce je založena na Exportní strategii České republiky pro období 2012-2020. V rámci dané práce jako prioritní zemí pro český export byl zvolen Kazachstán. Země má velký potenciál pro budoucí ekonomický růst a další rozvoj zahraničně-obchodních vztahů. Česká republika aktivně spoluprácuje s Kazachstánem ve mnoha oblastech, především v oblasti obchodu. Cílem dané bakalářské práce je prokázat myšlenku, že se České republice podaří anebo nepodaří naplnit vize a cíle Exportní strategie vůči Kazachstánu a jestlii je daná strategie účinná a je dobrým nástrojem státní podpory exportu.
Exportní strategie pivovaru Nymburk
Žáková, Barbora ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hladěna, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá exportní strategií firmy Pivovar Nymburk spol. s.r.o.. Hlavním cílem práce je zhodnocení dosavadní exportní strategie a návrh možných doporučení. První kapitoly bakalářské práce popisují český trh s pivem, jeho historii, spotřebu piva v České republice a současné trendy. Dále se práce zabývá vstupy na zahraniční trhy a popisuje problematiku s tím spojenou. V praktické části se věnuji Pivovaru Nymburk, jeho historii, produkci a sortimentu. V dalších kapitolách provádím SWOT a PEST analýzu podniku. Analýza exportní strategie se zaměřuje na dánský trh a zkoumá způsoby vstupu na zahraniční trhy a vývoj exportu pivovaru do Dánska. V závěru práce navrhuji, jakým způsobem lze exportní aktivity pivovaru vylepšit, a hodnotím jejich dosavadní vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.